معرفی و شرح وظایف:
-
پیگیری ابلاغ کلیه بخشنامه ها ، دستورالعملها و آئین نامه ها
-
تنظیم برنامه های شهردار در مورد بازدید از طرحهای شهری و مناطق و سازمانها
-
تنظیم جلسات منظم شهردار با اعضاء شورای اسلامی شهر ، نمایندگان محلی شورا و استاندار و فرماندار
-
بررسی گزارشهای واصله و ارائه خلاصه به شهردار
-
ارائه گزارشات معاونین به شهردار
-
پیگیری مصوبات شورای مشاورین و معاونین تا حصول نتیجه
-
ابلاغ دستورات شهردار به اشخاص و واحدهای تابعه
-
یادآوری تاریخ کنفرانسها و جلسات و آماده نمودن سوابق و پرونده ها
-
پیگیری نامه های ارجاعی به همکاران و واحدهای ذیربط و ارائه گزارش آن به شهردار
-
تهیه و تنظیم گزارش عملکرد دفتر به صورت ماهیانه و سالانه
-
انجام دیگر وظایف محوله از سوی شهردار