همایش تجلیل از معلمان مدارس رضوانشهر برگزار شد

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. همایش تجلیل از معلمان مدارس رضوانشهر برگزار شد

به گزارش روابط‌ عمومی شهرداری رضوانشهر در نوزدهمین روز از اردیبهشت همایش و تجلیل از معلمین مدارس شهر رضوانشهر  با حضور فرماندار محترم شهرستان، مدیر و معاونین و کارشناسان مدیریت آموزش و پرورش، رئیس هلال احمر شهرستان، امام جمعه محترم شهر رضوانشهر و  اعضای محترم شورای اسلامی و خیرین شهر رضوانشهر در اردوگاه امام خمینی ره آموزش و پرورش برگزار شد.

شهردار رضوانشهر در ابتدای جلسه ضمن گرامیداشت مقام والای استاد شهید مرتضی مطهری و تبریک هفته معلم، گفت: زحماتی که استادان و معلمان برای تربیت و تحصیل دانش آموزان می کشند، قابل ستایش و تقدیر می باشد.
امام جمعه محترم رضوانشهر در ادامه اظهار کرد: معلمی شغل شریف و بسیار مهمی است چرا که به واسطه فعالیت این قشر انسان پرورش می یابد.

حجت الاسلام محمدیان با بیان اینکه خداوند متعال و پیامبر اکرم تاکید زیادی بر جایگاه و اهمیت معلم داشته‌اند، گفت: معلمان ضمن تدریس مفاهیم علمی توجه خاصی به معنویات و برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری ویژه دانش آموزان نیز داشته باشند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان تیران و کرون ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم با اشاره به برگزاری همایش تجلیل از معلمان با همت و همکاری فرمانداری، امام جمعه رضوانشهر، شهرداری و شورای اسلامی رضوانشهر، اظهار کرد: معلمان تربیت کنندگان فرزندان این سرزمین هستند و شهدای رضوانشهر از محضر شما معلمان علم آموخته‌اند که دعای خیر آن ها بدرقه راه شما بوده و خواهد بود.

عباس سلطانی گفت: آموزگاران برای تربیت علمی و اخلاقی دانش آموزان تلاش زیادی انجام می دهند و اکنون هم با آموختن همین علوم به دانش آموزان نسلی همانند شهدا را پرورش خواهند داد.

وی با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از همه معلمان شهرستان تیران و کرون برای بار اول، خاطر نشان کرد: برگزاری این برنامه به صورت هماهنگ با تاکید فرماندار شهرستان با جدیت بیشتری پیگیری شد چرا که اولویت اول در شهرستان آموزش و پرورش است تا با کمک معلمان مشکلات جامعه به حداقل برسد.

فرماندار شهرستان ضمن عرض تبریک هفته گرامیداشت مقام معلم، اظهار کرد: برنامه تجلیل از معلمان پس از تایید در شورای آموزش و پرورش با همکاری ارکان های دولتی برای تجلیل هر چند کوچک از زحمات معلمان به ویژه در ایام شیوع کرونا برگزار شد و قدردان تلاش های این عزیزان هستیم.

وی با اشاره به نقش پررنگ معلمان در جامعه، گفت: توجه به نظام آموزشی در پیشرفت و توسعه جوامع تاثیر زیادی دارد چرا که معلمان اقدامات مهمی در جامعه از جمله پرورش افراد فرهیخته را انجام می دهند.

وی با اشاره به نگاه مثبت دولت سیزدهم به جایگاه و کرامت فرهنگیان، گفت: امیدواریم با اقدامات لازم شاهد اجرا سازی طرح های ویژه فرهنگیان در آینده نزدیک باشیم.

در پایان این همایش با اهدای هدایایی از زحمات معلمین مدارس ، کارگران شهرداری به مناسبت روز کارگر و اعضای شورای اسلامی و رئیس هلال احمر و نیروهای فعال خانه هلال احمر شهر رضوانشهر تقدیر شد.

فهرست